ابزار منو ثابت

من بودم من

آنکه سوخته این حرفها ، من بودم من

آنکه از حرف شنید ، من بودم من

آنکه از حرف بسوخت ، من بودم من

آنکه از زندگیش آه بدید ، من بودم من

آنکه از سوختن حرف بسوخت ، من بودم من

آنکه از دیده بزد ، من بودم  من

آنکه پاسوز بشد ، من بودم من

 

سوختم و ساختم و مردم از این حرفها من

من ، زیر خروارها خاک بودم من

 

 

 

 

  



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت21:00---7 دی 1392
خیلی جالب بود

مریم
ساعت20:32---7 دی 1392
شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند!!

عشق بورز به آنها که دلت را شکستند!!

دعا کن برای آنان که نفرینت کردند!!

درخت باش؛ به رغم تبرها...

خنده شو؛ به رغم اشک ها...

بهار شو و بخند؛

که خدا هنوز آن بالاست...

(کوروش کبیر)


=====
ساعت13:26---3 دی 1392
اپم
پاسخ: بسلامتی . دلشوره


محسن
ساعت10:36---3 دی 1392
دست مریزاد ، سوختم و ساختم و زیر خروارها خاک بودم من . مرحبا ، غم دل همه مردها . مرسی
پاسخ: سلام ، متشکرم . دلشوره


اکرم
ساعت10:34---3 دی 1392

پاسخ: مرسی . دلشوره


ميترا
ساعت22:46---2 دی 1392
سلامممممممممممممممممممممممم...... ...........عالييييييييييييييييييييي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,

] [ 22:17 ] [ دلشوره ]

[ ]